عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

◀ آن موقع ها همه چیز انقدر امن نبود....

انقدر آرام نبود.... غیرت_ها انقدر بی رمق نشده بود.... مرد بود و غیرتش.... مرد بود و ناموسش....

◀ جسد بی جان و عریان دختر ایرانی را از تیر چراغ برق بالا بردند....دشمن را میگویم...

جلوی چشم رزمنده های ایرانی گذاشتند!!!!😔 

.

15

◀ خواستند غیرت و مردانگی بچه های خمینی را به سخره بگیرند..خواستند بگویند...

این ناموس شماست که به تاراج رفته!!

ببینیتش!!

به قول امروزی ها آن را به اشتراک گذاشتند...

جلوی چشم بسیجی_ها...

.

◀ سه نفر از بهترین جوانان این وطن پر پر شدند...

تا بالاخره

توانستند آن جنازه را پایین بیاورند...

مگر شوخی بود..

ناموس بود!

یک گردان هم قربانی میگرفت بالاخره ناموسشان را پایین می آوردند..

حتما که نباید زن و بچه خودشان باشد...

مرد با غیرت ناموس دیگران را هم ناموس خودش میبیند...☝ 

.

◀  دختر_شیعه  جلوی چشم دشمن عریان باشد و مردهای شیعه نفس بکشند؟؟؟

مگر سربازان خمینی مرده باشند...

.

◀ عکس ناموسش را به اشتراک میگذارد...

و با بی_غیرتی زیرش مینویسد:

⚫ من و عشقم!!

⚫ من و مادر خوشگلم!!

⚫ من و خواهر گلم!!

.

◀ زن عکس سرلخت و برهنه اش را منتشر میکند و برا�...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۳
جامعه ای سالم و بدون بی بندوباری

سربازان خمینی

من و عشقم

من و مادر خوشگلم