عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

ماهیت #غریزه_جنسی به لحاظ تحریک و عدم تحریک 

هر روز اخباری مبنی بر بی عفتی برخی از مسئولین و مدیران ارشد و میانی میشنویم!! غیر مسئولین هم که طبیعتاً کم نیستند! و این نشان می‌دهد که بسیاری از افراد حتی تحصیل‌کرده‌ها، شناختی درست از غریزه جنسی و عوامل تحریک این غریزه ندارند!

در حدیثی آمده است که شیطان به حضرت موسی (ع) عرض کرد: هرجا با زن نامحرم تنها باشی، منِ شیطان، سومین شما هستم! 

26

برصیصای عابد با اینکه در عبادت بسیار کوشا و پرتلاش و حتی مستجاب الدعوه بود، لیکن به خاطر عدم شناخت غریزه جنسی، به انحراف کشیده شد!

غریزه جنسی، سائق و کششی است که (اگر مانعی خاص وجود نداشته باشد) از طریق دیدن، گفتگو، شنیدن، بوییدن، پُرخوری و مصرف خوراکی های پرانرژی، و تماس بدنی تحریک میشود و لباس های خاص (از نظر رنگ، مدل، جنس، آرم، تصویر) و قرار گرفتن در خلوت و اختلاط و مجاورت و معماری اُپن و غربی و برخی از انواع حرکات و سکنات و مراودات و نوع راه رفتن نیز، در تحریک او دخیل است و خیال ها و فکرها و دوستی‌ های خاص نیز آن را برمی‌انگیزد و مطالعه داستانها و رمانهای عاشقانه، و تماشای فیلم‌ها و سریالهای خارجی و ماهواره‌ای و حتی متأسفانه تماشای برخی از فیلم‌ها و سریالهای داخلی هم سبب تحریک میشود و چنانچه همه این ورودی‌ها و عواملِ تحریک، کنترل و مهار شوند، افراد تحریک نمی‌گردد و دچار انحراف و بدبختی و رسوایی در دنیا و آخرت نمی شوند.

(برگرفته از: محمدی مقدم. درسنامه عفاف. ص53) 

با این توصیف به نظر شما آیا تعلیم و تعلم مباحث عفاف‌گرایی، برای همگان ضرورت ندارد؟!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۱
جامعه ای سالم و بدون بی بندوباری

برصیصای عابد

بی عفتی برخی از مسئولین