عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

تو حیاط دانشگاه با یه جمعی از بچه ها نشسته بودیم 

یکی از بچه های جلف دانشگاه ازون دخترایی که خیلی حجاب زننده داشت نشست پیشمون 😁  ازونا که گوشاشونو میدن بیرون 😁 😁  

 دختر خوب و مهربونی بود دروغ چرا😉 دلیل نمیشه بگم چون بی حجاب بود بی ادبم بود😒 

چندتا از بچه های دیگم جمع شده بودن حدود ده نفری میشدیم 😁 اما خب من و یکی دیگه که چادری بود تو اون جمع از همه محجبه تر بودیم😉 

.

.

.

همون دختر بی حجابه رو کرد به دختر چادریه که حجابش از همه بهتر بود بهش گفت: فلانی من خیلی شنیدم گفتن حجاب حجاب حجاب کن 😒  ولی هیچکس نگفت این فلسفه ی حجابه بیا فلسفشو بفهم بعد حجاب کن😭 😭 😭  من وقتی نمیفهممش درکش نمیکنم فلسفشو نمیدونم چجوری حجاب کنم😭 😭  از خیلیام پرسیدم ببینم تو میتونی جواب منو بدی؟😒 

دختر چادریه بهش گفت اممممم باشه بهت میگم فقط بیشتر برام توضیح بده اینکه چی میخوای بدونی😊 


6

دختر بد حجابه هم شروع کرد جلو هممون وایساد و گفت : دیروز داشتم تو خیابون راه میرفتم یهو چندتا پسر افتادن دنبالم😔 

یهو دختر چادریه گفت :فلانی گوشوارت چه خشگله😍 

اون بد حجابم نگاش کرد گفت:😒  ممنون😒  داشتم میگفتم چند تا پسر افتادن دنبالم منم بهشون فحش دادم گفتم گم شین مگه خودتون...

بازم یهو دختر چادریه پرید تو بحث گفت: راستی موهاتو رنگ کردی ناقلا😉  خوب شده چه رنگیه ؟من بدم مامانم موهاشو این رنگی کنه😍 فک کنم بیاد بهش

بازم بد حجابه جواب داد:

نمیدونم بعدا میپرسم میگم بهت😒  میزاری بقیشو بگم؟

چادریه خندیدو گفت ببخشید بگو😂 

بد حجابه ادامه داد:

فحش دادم گفتم برن گم شن و اینا...گفتم مگه ناموس ندارین خودتون😠  اونام گفتن ناموس داریم ولی اگه نامسمون اینجوری بیاد خیابون حقشه مردم بیفتن دنبالش😱  بعدم با یه پوزخند دور شدن😏  یه پیرزنه هم اونجا بود ...

دوباره چادری پرید تو حرفش گفت: ببینم مارک رژت چیه ناقلا😉  خوب موندگاری داره از صبح تا حالا😁 

خدایی جز اون دختره حرص هممونو درآوورده بود😡 😡 😡 

یهو بد حجابه گفت : برو بابا نمیخوای گوش کنی داری مسخره بازی در میاری؟ 😒  جواب نداری بدی وقت منو نگیر😒 

کیفشو گرفت و ازمون دور شد که چادریه صداش کرد📣 

✋ صبر کن✋ 

با بی حوصلگی برگشت😩 

چادریه زد رو شونشو گفت: این ینی فلسفه ی حجاب😉 😊 

حجاب یعنی آهای مردم به جای نگاه کردن به گوشوارمو و گفتن از رنگ موهامو توجه به رژ لبم💄  به حرفم گوش کنین ☺  یعنی حرفام و زیبایی های روحانیم مهم ترن از زیبایی های جسمانیم 😉  ببین فلانی آدما دوتا بعد دارن یکی روحانی یکی جسمانی اونی که بفکر بعد جسمانیش باشه و بخواد زیبایی های جسمانیشو نشون بده دیگه کسی به زیبایی های روحش توجه نمیکنه من که دخترم وقتی داشتی حرف میزدی فقط ظاهرت جلب توجه میکرد هیچیم از حرفات نفهمیدم😑 😬  چه برسه به یه پسر😕  با خودت فکر کن اگه میخوای مردم درکت کنن و به حرفات توجه کنن و تو روهم به عنوان یه فرد معقول تو جامعه بشناسن نه یه فردی که فقط از جسم زیباش بهره میبره بهتره تو پوششت تجدید نظر کنی😊  چون آدم باهوش و فهمیده یه عمر نون عقلشو میخوره😁  ولی جسم زیبا یروز نابود میشه😊 اگه میخوای تو پوششت تجدید نظر کنی من حاضرم کمکت کنم😉 


اینارو گفت و کیفش و برداشت و رفت و هممونو تو بهت گذاشت 😦 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۹
جامعه ای سالم و بدون بی بندوباری

مگه ناموس ندارین خودتون

نظرات  (۱)

عالیی بود :)

پاسخ:
خواهش میکنم