عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

  بی‌حجابی، علت اصلی انحرافات جنسی


در حال حاضر چه اندازه انحرافات و پیوندهای نامشروع جنسی در جامعه رخ می‌دهد؟ آیا بی‌حجابی زنان در آن نقش اساسی ندارد؟ آیا زن بی‌حجاب و بی‌بندوبار، بند حیا را در مردها پاره نمی‌کند؟ و آیا مردهای شهوت‌پرست را برای اشباع نامشروع غرایزشان به دنبال خود جلب نمی‌کند؟

آیا جواهرفروشی، طلا و جواهراتش را کنار خیابان رها می‌کند تا مورد دستبرد سارقین قرار بگیرد؟! اما زن بی‌حجاب این‌گونه است و چه‌بسا ممکن است، عفت و دامنش مورد دستبرد بلهوسان قرار بگیرد!


بد نیست در این زمینه بر واقعیاتی چند از جوامع غربی نظر بیفکنیم:


یک قاضی آمریکائی به نام (لندسی) اظهار می‌دارد که: 45% از دوشیزگان دبیرستان‌های مختلف پیش از فارغ‌التحصیل شدن بی‌عفت می‌شوند و این نسبت در مراحل آموزش عالی بالاتر هم می‌رود.


چنانکه آمارهایی که از کیف‌های دختران مدارس در انگلستان گرفته‌شده نشان می‌دهد که 80% آنان قرص منع حاملگی به همراه خوددارند و این گویای این واقعیت است که آن‌ها به‌خودی‌خود برای انجام اعمال منافی عفت و فسادهای اخلاقی در همان لحظات نخستین آمادگی داشته و حاضرند به اولین درخواست نامشروع پاسخ مثبت بدهند و برای فرار از مشکلات سنگینی که بی‌عفتی برایشان به وجود می‌آورد، این قرص‌ها را با خود حمل می‌کنند.


و بالأخره کشف حجاب در حوادث تجاوز به عنف، کشتن و جنایاتی از این قبیل نقش مهمی را ایفا کرده و می‌کند.


روزنامه انگلیسی (گاردین) اظهار می‌دارد: (گزارش‌های پلیس آمریکا به بالا رفتن جنایات و تجاوز به عنف اشاره می‌کند، مثلاً در واشنگتن به تنهائی به‌طور نسبی هر پانزده دقیقه یک تجاوز به عنف به وقوع می‌پیوندد و در حقیقت مظاهر بی‌عفتی که در آمریکا پخش می‌شود، اثر زیادی در ازدیاد تجاوزهای نامشروع جنسی داشته و خیلی اوقات به علّت عدم آمادگی دختر و ممانعت از تسلیم خود، جنایت قتل رخ می‌دهد)!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۹