عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

🎀  چــــ❤ ـــادر مـــــــادر من ، فـــــــاطمه ، حرمت دارد... 📌  نه فقط شبه عبایی مشکیست

که سرت بندازی

و خیالت راحت

که شدی چادری و محجوبه!

چــــ❤ ـــادر مـــــــادر من ، فــــ❤ ـــاطمه ، حرمت دارد ✅ قاعده، رسم، شرایط دارد: شرط اول همه اش نیت توست...

محض اجبار پدر یا مادر

📍 یا که قانون ورودیه دانشگاه است

📍 یا قرار است گزینش شوی از ارگانی

📍 یا فقط محض ریا

📍 شایدم زیبایی، باکمی آرایش!


حرمت

نمی ارزد به ریالی خواهر... چـــ❤ ــادر مـــادر من ، فــ❤ ـــاطمه، شرطش عشق است.... ✅ عشق به حجب و حیا

✅ به نجابت به وفا

✅ عشق به چادر زهرا

که برای تو و امنیت تو خاکی شد

تا تو امروز شوی راحت و آسوده

کسی سیلی خورد

خون این سیل شهیدان

همه اش با هدف↩  چادرتو ↪ ریخته شد. 📌 خواهرمـــــــ حرمت این پارچه ی مشکی تو

مثل آن پارچه مشکی کعبه والاست ↩ یــــ💠 ـــادگار زهراست

نکند چـــــــادر او سرکنی اما روشت منشت

بشود عین زنان غربی↪ 

⛔ خنده های مستی

⛔ چشمک و ناز و ادا

⛔ عشوه های ناجور به خدا قلب خــــــدا می گیرد

به خدا مـــــــادر من فـــــ❤ ــاطمه شاکی بشود

به همان لحظه سیلی خوردن

لحظه پشت در او سوگند.... 📌 خواهرمـــــــ


چـــــــادر مـــــــادر من ، فــــ❤ ـــاطمه ، حرمت دارد 📌 خواهرمـــــ❤ ـــــــــ منــ✅ ـــــ ، پـــــ✅ ــدرم ایل و تــــ✅ ـــبارم


همـــــ✅ ــه ی دار و نـــ✅ ــــدارم


به فدایتـــــــ *حـــــــرمتش را نـــــــشکن ....* 〰 ➖ 〰 ➖ 〰 ➖ 〰 ➖ 〰 ➖ 〰 ➖ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۵
جامعه ای سالم و بدون بی بندوباری