عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

#تـلــــنــگــــــــــر 👥 

 بعضیا میگن «دل باید پاک باشد! با داشتن دلی پاک، بی‌حجابی و بی‌نمازی و ... قابل چشم‌پوشی است»! 🗯  میگی خواهرم حجابت؛

🗣  میگه دلم پاکه!!! 🗯  میگی برادر نگاهت؛

🗣  میگه دلم پاکه!!! 🗯  میگی نماز؛

🗣  میگه دلم پاکه!!! 🗯  میگی ماه رمضانه چرا روزه نمیگیری؟

🗣  میگه بی خیال، خدا میبخشه، دلم پاکه!!! 🗯  میگی حق الناس؛

🗣  میگه دلم پاکه!!! 🗯  میگی عزیز من؛ غیبت نکن، دروغ نگو، آداب اسلامی رو رعایت کن...

🗣  در جواب همشون فقط دستشو میزاره رو سینش و با یه حالت حق به جانب میگه دلم پاکه!!! 🗯  خواهرم، برادرم، بهت تبریک میگم که دلت پاکه، خیلی خوبه دلت پاک باشه...

☝ ️اما آیا فقط پاک بودن دل کافیه‼ ️ 🗯  مثلا تو که بدحجابی و دلت پاکه؛

👈 آیا اون پسری هم که داره با حسرت نگات میکنه دلش پاکه؟!

👈  اون مرد رو چی میگی که با دیدن جذابیت تو، از زنش سیر میشه و دیگه براش اهمیت نداره؟ 📌  ادعای «دل باید پاک باشد!» یه حرف قشنگ ولی بی‌محتوا برای فرار از  مسئولیت ‌پذیریه، دل پاک گناه و خطا نمیکنه.

در ضمن ادعای داشتن دل پاک مثل هر ادعای دیگه نیازمند علامت و نشونه س

و بهترین نشانه دل پاک، انجام عمل نیک و پسندیده س؛

از قدیم گفتن📢 

"از کوزه همان بُرون تَراوَد که در اوست."

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۵
جامعه ای سالم و بدون بی بندوباری