عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

‍ ❆﷽❆ .


زیر چادر چہ خبر است ‼ ️ حجاب چطور باشہ خوبه‼ ️

🔘 این روزها براے اینڪہ چادر رو ڪہ حجاب برترہ بد جلوہ بدن بہ این روے اوردن ڪہ چادریها زیر چادرشون هزار تا چیز پنهان ڪردند😳  

زیر چادر چه خبر است

اما خانمهاے بد حجاب یڪ رنگ هستند و دلشون پاڪہ و نیتشون خالص....😳 ‼ ️ .

🔼 میگن ما داریم اصل خودمون رو نشون میدیم اما چادریها اینطور نیستن معلوم نیست زیر چادر چے هستش؟؟!! . ⚠ واقعا زیر این چادر چیہ؟؟‼ ️ حجاب چطورے باشہ خوبه‼ ️ میخواے بدونے من زیر چادرم چے پنهان ڪردم؟😏 

✅ من زیر چادرم اطاعت از حرف خالقم و خداے خودمو پنهان ڪردم ڪہ بہ من امر ڪرد حجابم رو رعایت ڪنم و من با حجاب ڪاملم ڪہ چادرم هست اطاعت امر ڪردم .😍  ✅ من با چادرم بہ وصیت نامہ برادران شهیدمون عمل میڪنم ڪہ تو وصیت نامہ هاشون نوشتند خواهرم حجاب تو ڪوبندہ تر از خون سرخ من است .😊 

✅ من با چادرم بہ هر ڪسے اجازہ عبور نمیدم و چادرم براے هر چشم هرزہ اے حڪم تابلوے ایست و نگاہ ڪردن ممنوع رو دارہ .😑 

✅ من زیر چادرم عشق بہ همسرم رو دارم و با چادرم این را بیان میڪنم ڪہ تمام زیبایهاے من فقط مختص ڪسے است ڪہ من رو شریڪ زندگے خودش انتخاب ڪرده☝ ️و بہ من نگاہ عاشقانہ میڪنه😍  

نہ هر رهگذرے با چشمان هرزہ از زیباے من لذت ببرہ.😠 👀  ✅ من زیر چادرم زیباے خود رو پنهان ڪردم تا همسر و برادر تو این زیباے را نبینہ و بہ گناہ نیفتہ و زندگے تو از هم پاشیدہ نشہ.☝ ️

✅ من با چادر خود بہ همہ اعلام میڪنم ڪہ گنج با ارزش خدا هستم ڪہ من را امین اللہ خطاب ڪرد پس از این گنج بہ نحو احسنت محافظت میڪنم.✋ 

✅ ودر اخر چادر من مشت محڪمے بر دهان همہ ڪسانے است ڪہ میخواهند زن ایرانے را بہ ابتذال و بے حیایے بڪشند . . .👊  ⬅ 

#اما_تو_بگو_بانو_جان 

تو با بدحجابے و انواع ارایشهاے خودت چہ چیزے رو دارے اعلام میڪنے و در پے اثبات چہ چیزے هستی‼ ️🤔  . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۵
جامعه ای سالم و بدون بی بندوباری