عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

توجیهات #چادریهای_بدحجاب و #بدپوشش !!

#استفاده_ی_ابزاری_از_چادر_برای_جلب_توجه_ممنوع

یه مـَن آرایش میکنه ! میگه : صورتمو مرتب کردم !!

ناخن هاش رو بلند و مانیکور میکنه و در در معرض دید میذاره ؛ میگه : خدا زیبایی رو داده ، چیکارش کنم ؟نمی تونم دستمو قطع کنم که !!!

فرق

رنگهای جیغ میپوشه ، میگه : خب رنگ ِ شاده ، نمیتونم دپرس باشم که !!

بوی ادکلنش همه دوروبری هاش رو گیج میکنه ؛ میگه : چیه ؟ نمیتونم بوی بد بدَم که !!

زلنگ ، زولونگای جلف به خودش آویزون میکنه ؛ میگه : فانتزیه.. چه اشکال داره !!!!

و هزار مسأله ی دیگه .... !!

👈  این یک هشدار جدی ست !!

چادریهای بدحجاب ، پدیده ای نوظهور در خانواده های مذهبی ! و بعضا" غیر ِ مذهبی ..

✔ احکام #حجاب رو درست یاد بگیریم و به دختربچه هامون از کودکی آموزش بدیم. . 

دقت داشته باشیم ،  #توجیهات مسئله ی #حجاب

یکی از اساسی ترین اهداف  #نفوذ دشمن در خانواده های #ایرانی ، #مذهبی ست. .

#حجاب_فقط_چادر_نیست_با_مانتو_هم_میشود_محجبه_بود

#چادر_حجاب_برتر_است

#من_حجاب_را_دوست_دارم 💖 

#چادرم_سنگر_من_است ✌ 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۴
جامعه ای سالم و بدون بی بندوباری