عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

عفاف و حجاب

👈  زن #بدحجاب رو کرد به خانم محجبه ی چادری و گفت: انقدر برای ما جانماز آب نکشید...

▫  اگر شما حجاب دارید و چادر بر سر ، تنها دلیلش این است که اندامی نافرم دارید که پوشاندنش بهتر است ، #خوشگلی هم ندارید که نشان دادنش بی تابتان کند. 

☜مجبورید #چادر سر کنید تا شکل و ریخت و اندامتان را مسخره نکنند.


💠  خانم #محجبه گفت من #حجاب را دوست دارم و چادر به سر میکنم به دو دلیل :

✔  اول اینکه #مادری دارم که دوستش دارم و چون دوستش دارم احترام و اطاعتش را واجب میدانم.


💠  #نام_مادرم_زهراست و او انسیه الحوراست.

یعنی زیباتر از حور بهشت و اتفاقا چادرم از 

زیباترین و بهترین بانوی دو عالم به من به ارث رسیده است.


💟  پدری دارم که #صاحب_الزمان من است و دل نازنینش با حجاب من شاد میشود و چه فرزند ناخلفی باشم اگر دل مولایم را برنجانم.


💙  دوما هم خودم هم همسرم آنقدر زیبایی های مرا با ارزش میدانیم که چوب #حراج به آن نزنیم.


💸  دیده ای هر جا جنس #ارزان و حراجی گذاشته اند، مردم #ارزان_پسند دورش جمع شده اند.

👈  این خاصیت جنس #ارزان و #کم_بها ست...


👌  همسرم به من اجازه نمیدهد مارک off به خودم بزنم. 

من به خودم اجازه نمیدهم ، و همسرم اجازه نمیدهد

مادرم حضرت زهرا و پدرم صاحب الزمان اجازه نمیدهند روی خودم با بدحجابیم بنویسم : ارزان شد، ببرید. .

ارزان شد ببرید.


ارزان شد مشتری شوید.


👈  مشتری شدن آن ارزان پسندان ، همان نگاههای ناپاک آنها و همان برخورد عوامانه و خودمانی آنهاست که با هر چیز دم دستی و کم بها دارند، که هزار بلا از پشت آن هم برای خودت هم برای آن ارزان پسندان به بار می آورد.


🖐  💎  تو با ارزشی همچون نفیس ترین جواهرات و خودت، ارزش خودت را بالا و بالاتر خواهی برد. 

کوه نور و دریای نور را کسی جرات مشتری شدن نیست #از_بس_که_پر_بهاست.

💠  ارزش تو را امامان ما تعریف کرده اند و ارزش تو را همسری میداند که دوست داشتن صادقانه اش پشت سر حجاب تو ، تو را فقط برای خود بخواهد و زیبایی های تو را با دیگران به اشتراک نگذارد.

 

💟  اگر همسرت از تو #حجاب خواست بدان واقعا دوستت دارد...


💜  ارزش تو فرمانروایی دل #همسر پاکی است که فرمانروایی اش را با افتخار فقط به نام تو همسر متین محجبه اش زده است.


💌  یک فرمانروای دوست داشتنی و همیشگی.


✅  خواهرم مالک دقیقه ای دلهای هرزه نباش زیرا در این صورت قدر و شان خود را دقیقه ای خواهی کرد!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۱
جامعه ای سالم و بدون بی بندوباری

اندامی نافرم دارید

خوشگلی

زن بد حجاب

چادر